Przejdź do głównej zawartości

Fragment książki


Niewidzialna dla innych ludzi warstwa zagłusza i przeinacza moje słowa, które przenikają tylko cząstkowo, urywają się, zanikają i giną bezpowrotnie. Najważniejsza treść, esencja mojego przekazu, mowy ciała, najgłębsza i najszczersza część wypowiedzi pozostaje nigdy nieusłyszana. To, co mówię brzmi jakoś inaczej i wiem, że tak naprawdę nie jestem rozumiana. Najistotniejsze słowa wirują wewnątrz kuli jak mały cyklon i po chwili bezwładnie opadają na jej dno niczym powiędłe liście. Jeszcze żywe, lecz już bezużyteczne. Swoimi krokami nieustannie wdeptuję je w niewidzialną, twardą materię, a każdy z nich coraz bardziej utwardza jej powierzchnię. W konsekwencji kula staje się grubsza, a ja jeszcze bardziej odcięta od świata.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Powieść psychologiczna Kula

Wiktoria, młoda dziewczyna zmagająca się z traumami dzieciństwa, nie potrafi poukładać sobie życia. Nawarstwiające się lęki i negatywne emocje sprawiają, że traci wszystko, co było dla niej ważne - swoich bliskich, pasję do pracy, własną tożsamość, wreszcie kontakt z rzeczywistością. Niczym zamknięta w niewidzialnej dla innych kuli, nieustannie szamocze się ze swoimi bolesnymi wspomnieniami, nie potrafiąc wyjść poza mury więzienia, które sama sobie zbudowała. Bo jak wydostać się z czegoś, czego tak naprawdę nie ma? Ta niezwykle sugestywna, poruszająca powieść utrzymana w klimacie mrocznej fantastyki opowiada o nadziei czerpanej z woli przetrwania, a także odwadze i determinacji, jaką trzeba mieć, by odnaleźć prawdę o sobie. (Novae Res)

Podziękowania za pomoc przy zbiórce na tłumaczenie książki

Pragnę bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy przyczynili się przybliżeniu urzeczywistnienia mojego marzenia, które stało się zamierzeniem, do którego uparcie i cierpliwie dążę. Mówię tutaj o zbiórce funduszy na wykonanie tłumaczenia książki na język angielski. Po jego wykonaniu i publikacji książki misja KULI będzie mogła być kontynuowana poza granicami naszego kraju i nie tylko w języku polskim. Cieszę się, że pomogliście mi osiągnąć etap, na którym już wiem, że prędzej czy później będzie to możliwe. Książka - dzięki WAM - trafi do obcojęzycznych czytelników za co jeszcze raz z serca Wam dziękuję!  A teraz moment i oklaski dla Was: Kinga Sokol, Grzegorz Juszczyk, Maciej Furmańczuk, Malwina i Przemek Dufek, Artur Gąsior, Karol Jaksz, Alicja Świeży, Marcin Świeży, Maria i Aleksander Jaksz, blog Książkomania, Anna Gryglas - Dworak, Yourbestmoment, Grażyna Kozmowska, Monika Antas, Marianna Lochowicz, Kasia Kinsman, Lidia Mickiewicz, Anna Smusz - Malicka, Artur Słowi

O mnie

Mam 40 lat, Kula jest moim debiutem. Jestem Świdniczanką i kocham Świdnicę pomimo, iż od wielu lat mieszkam w Wielkiej Brytanii. Miasto rodzinne odwiedzam tak często jak to tylko możliwe i wtedy bywa, że wraz rodziną znikamy gdzieś w Sudetach, gdyż nie sposób się oprzeć ich wołaniu i urokowi. Aktualnie spełniam się w pracy, która daje mi wiele szczęścia - zajmuję się osobami z niepełnosprawnością intelektualną i fizyczną, opiekuję się nimi i wspieram w ich codziennym życiu. Interesuję się psychologią i rozwojem duchowym. Ważne są dla mnie zagadnienia zdrowia psychicznego, wspieranie go i kultywowanie tolerancji dla osób chorych psychicznie. Cenię sobie ciszę, kontakt z przyrodą, długie samotne spacery, długie trasy rowerem i wypady pod namiot, ale nie stronię też od dobrej muzyki, tańca i zabawy wśród głośnego tłumu oraz niekończących się rozmów z rodziną i przyjaciółmi, kiedy to serce rośnie a wino smakuje inaczej i lepiej niż zwykle...